Związek Gmin Zagłębia Miedziowego ogłasza postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 poz. 1579 j.t. ze zm.) o wartości szacunkowej poniżej 30.000 euro, na realizację zadania pn.: „Świadczenie na rzecz Związku Gmin Zagłębia Miedziowego usług informatycznych, w tym pełnienie funkcji administratora serwera i administratora sieci Biura ZGZM w okresie od 01.01.2018 r. do 31.12.2018 r.”
2017-12-07
Zapytanie ofertowe – plik pdf
Zapytanie ofertowe – Załącznik nr 1 – szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia – plik pdf
Zapytanie ofertowe – Załącznik nr 2 – formularz ofertowy – plik pdf
Zapytanie ofertowe – Załącznik nr 3 – wzór umowy – plik pdf
2017-12-13
Zapytanie Wykonawcy 1 – plik pdf
Zapytanie Wykonawcy 2 – plik pdf
Zapytanie Wykonawcy 3 – plik pdf
W związku z zapytaniami złożonymi przez wykonawców, Zamawiający dokonuje zmiany treści zapytania ofertowego i załączników do zapytania ofertowego.
Zapytanie ofertowe – plik pdf
Zapytanie ofertowe – Załącznik nr 1 – szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia – plik pdf
Zapytanie ofertowe – Załącznik nr 2 – formularz ofertowy – plik pdf, plik word
Zapytanie ofertowe – Załącznik nr 3 – wzór umowy – plik pdf
Zapytanie ofertowe – Załącznik nr 4 – pozostałe informacje – plik pdf
UWAGA zmiana terminu składania ofert 18-12-2017 r.